طراحی و غرفه سازی

غرفه آرایی

غرفه سازی نمایشگاه سیمارسانه ، بعد از برپایی نمایشگاه های تجاری مهم ترین مسئله برای کسب و کار ها طراحی غرفه هایی موثر ،مناسب و پرسود و پربازده است. عوامل بسیاری در داشتن یک غرفه با چنین ویژگی هایی وجود دارد از این موارد می توان به طراحی غرفه ،نور ، رنگ ، قدرت برند ، رفتار پرسنل و غیره اشاره کرد که ما در این اینجا به جنبه های فیزیکی غرفه سازی می پردازیم.نمایشگاه های تجاری انعطاف بسیار دارند و برای هر کسب و کاری می توانند راه اندازی شوند .در نتیجه غرفه سازی می تواند در طیف وسیعی صورت گیرد و بر طبق لوگو ،برند و کسب و کار شما شخصی سازی شود.

تماس با ما

غرفه سازی

غرفه سازی

در واقع غرفه سازی شامل موارد و عوامل به هم پیوسته برای بازاریابی هرچه بهتر است و با کمک آن می توانید نسبت به افرادی که کسب و کارشان با شما یکی است برتری داشته باشید و بیشتر به چشم مشتریان خود بیایید .حضور در نمایشگاه های تجاری اگر به صرف کمی فروش بیشتر باشد اصلا نیازی به غرفه سازی ندارد اما اگر با هدف اعتماد سازی و فروش هرچه بیشتر وارد نمایشگاه های تجاری می شوید غرفه سازی برای شما از نان شب هم واجب تر می شود .

برای بازاریابی عوامل زیادی دخیل هستند ،یکی از مهم ترین این عوامل غرفه سازی در نمایشگاه های تجاری و بین المللی است . این غرفه سازی باعث اعتماد سازی بیشتر برای مخاطبان این کسب و کار و همچنین سوددهی بسیار بالا میشود.براس ساخت غرفه نمایشگاهی مراحل متعددی وجود دارد و هر کدام از این مراحل دارای نکات فراوان می باشند تا شما به یک غرفه زیبا و شکیل برسید و با داشتن آن موفقیت های بسیاری را کسب کنید .

غرفه سازی یک کار بسیار استرس زا است به این دلیل که در هر سال تنها چند روز می توانید در نمایشگاه ها حضور داشته باشید و تنها در چند روز بتوانید کسب و کار خود را به درستی معرفی کنید .به همین منظور باید غرفه سازی خود را به تیمی بسپارید که حرفه ای ، متعهد و سریع باشند تا به درستی و به موقع (در مدت زمانی کوتاه ) بتوانند محیطی قابل اعتماد و امن برای شما و بازدید کنندگانتان فراهم کنند.

غرفه سازی

 کسب و کارهایی که نیاز به غرفه سازی دارند

غرفه نمایشگاهی تنها یک سازه فیزیکی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم پوشی کرد زیرا به هر کسب و کاری این اجازه را می دهد که از آن به عنوان یک شیوه بازاریابی استفاده کند و فرصت خرید و فروش بسیاری را برای همگان ایجاد کند . از آنجایی که افراد بسیار زیادی برای دیدن و خریدن محصولات و همچنین آشنایی با کسب و کار های مختلف به نمایشگاه ها رجوع می کنند ، شرکت در نمایشگاه ها برای تمامی کسب و کارها به عنوان یک فرصت تکرار نشدنی در سال به شمار می رود.

ساخت غرفه نمایشگاهی خود را به دست افراد توانمند ، متخصص و با تجربه بسپارید زیرا به خوبی تلاش خود را می کنند تا هارمونی خوبی بین نوع کسب و کار و فعالیت شما و ساختار غرفه تان ایجاد کنند. و با این کار باعث می شوند که افراد زیادی محصولات و خدماتی را که ارائه می دهید درک کنند.همانطور که گفته شد تمامی کسب و کار ها برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود می توانند برای داشتن یک غرفه نمایشگاه اقدام کنند .

برای معرفی هرچه بیشتر برند خود و همچنین پیشی گرفتن ار رقیبان کسب و کارتان باید یک غرفه نمایشگاهی زیبا و خاص را طراحی کنید تا در ذهن مشتریان خود بمانید .برای اینکار در انتخاب موقعیت مکانی غرفه خود دقت کنید و تمام جوانب را برای حضور افراد در نظر بگیرید .مواردی همچون فضای مناسب برای مذاکرات ، پیشخوان و محل حضور مخاطبان جز موارد مهم می باشند.و رعایت کردن قواعد در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

شاید مشاغل بسیاری در طراحی غرفه خود را کاربلد بدانند مانند طراحان داخلی ، معمار ها، طراحان صحنه ،طراحان گرافیک و … اما طراحی غرفه خودش به تنهایی  یک حرفه به حساب می آید و نیازمند تخصص است .طراحی غرفه یک اثر عنری است و تنها به چیدمان چند اشیا در یک فضا در کنار هم گفته نمیشود .غرفه یک کسب و کار می تواند میزان خلاقیت ، سطح دانش و تخصص و همچنین فرهنگ یک کسب و کار را نشان دهد ، پس نیازمند یک ایده حرفه ای است.

غرفه سازی

ایده حرفه ای برای غرفه سازی

هر ایده ای برای کسب و کارتان می تواند خلاقانه بشمار رود .از آنجایی که شما بهتر از هرکسی از کسب و کار خود اطلاع دارید در نتیجه می توانید بهترین ایده ها را برای آن داشته باشید . از طرفی اگر که افراد متخصصی در حوزه غرفه سازی را هم در کنار خود داشته باشید می توانید می توانید یک ایده پردازی فوق العاده که قابل اجرا هم هست داشته باشید.در دادن ایده و طرح خلاقانه بکار بردن طرح برند و لوگوی کسب و کارتان باید در نظر گرفته شود زیرا هدف اصلی شما معرفی برند و اعتماد سازی است .

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هم دیگر موارد مهمی است که باید در غرفه سازی مورد توجه قرار گیرد پس استفاده از آنها در طراحی ضروری است .در این بین استفاده از اشکال هندسی و همچنین به کار بردن رنگ ها به درستی می تواند تکیل کننده ایده خلاقانه شما باشد .باید از تمام المان های موجود در غرفه سازی نهایت استفادع را برد . اجزای غرفه ها مانند دیوار ها و سقف ها  هم می توانند بسیار کمک کننده باشند به گونه ای که در آنها از رنگ از طرح های لوگو و محصولات استفاده شود.

حتی استفاده از مبلمان ها نحوه ی چیدمان آنها و رنگ شان هم می تواند در یک ایده ی خلاقانه کمک کننده باشد .درکل چون غرفه نمایشگاهی این امکان را در اختیار کسب و کار ها قرار می دهد تا محصولات وخدمات خود را ارائه دهند دادن ایده ای خلاقانه به افزایش چند برابری سود این مشاغل کمک می کند.طراحی و ساخت این غرفه ها باید به گونه ای باشد که مخاطب در یک نگاه بتواند هدف این کسب و کار و در واقع خدمات و محصولاتش را بشناسد.

به این نکته توجه داشته باشید ،زمانی که از یک ایده نو و حرفه ای در ساخت غرفه خود استفاده می کنید ،بدون توجه به نوع محصول و خدمات خود می توانید بازدیدکنندگان بسیاری را جذب غرفه خود کنید . داشتن یک ایده تکراری برای مردم خسته کننده است و به هیچ عنوان آنها را به دیدن از غرفه شما ترغیب نمی کند .پس با داشتن این ایده نو تحولی در میزان بازدیدکنندکان و همچنین مشتریان خود ایجاد کنید .

مزیت غرفه سازی

غرفه سازی در نمایگاه چه مزیت هایی را در پی دارد ؟ این سوالی است که با خواندن مطالب بالا ممکن است به ذهنتان رسیده باشد .برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که جذب مشتری مهم ترین بخش در سود داشتن و در کل رونق اقتصادی هر کسب و کاری است .با حضور در نمایشگاه ها و دیده شدن توسط مخاطبان بسیار می توانید جذب مشتری بالایی داشته باشید.از آنجایی که با راه افتادن نمایشگاه ها ،افراد زیادی به این مکان می آیند و در واقع هدفشان آشنایی با بهترین برند هاست، جذب مشتری به راحتی صورت می گیرد.

معرفی خدمات و محصولات در غرفه نمایشگاه از این جهت مزیت بالایی برای مشاغل و برند ها دارد.پس با پذیرا بودن با کیفیت از مشتریان می توانید آنها را به مشتری های همیشگی خود تبدیل کنید . و با این کار ورودی مشتریان خود و در نتیجه فروش و سود خود را بیشتر کنید.پس داشتن یک غرفه عالی می تواند تضمین کننده افزایش مشتریان و در نتیجه افزایش سود و اعتبار برند شما شود .

برای بهره وری هر چه بیشتر از غرفه خود از تجربیات سالهای گذشته خود در غرفه سازی هم بهره ببرید .تجربیات قبلی راهنمای عالی برای شما و تیم طراحی غرفه شماست . در نتیجه به آنها بگویید چه ویژگی از غرفه قبلی خود را می خواهید حفظ کنید و کدامیک از المان های آن را می خواهید تغییر دهید .

غرفه آرایی

تجهیزات مورد نیاز غرفه سازی

تجهیزات مورد نیاز برای غرفه سازی با توجه به نوع فعالیت و کسب و کار شما انتخاب می شود . با توجه به هدفی که در غرفه خود دارید باید یکسری از تجهیزات را برای آن تهیه کنید . می توانید این تجهیزات را خریداری و یا اجاره کنید .امروزه بیشتر نمایشگاه ها و غرفه های آن به صورت آماده نمایش داده می شوند و می توانید از آنها استفاده کنید .ساختاری که فرم های متفاوت و زیبایی دارد و برای هر فردی می تواند چشم نواز باشد .

غرفه نمایشگاهی از نظر فیزیکی دارای ویژگی ها و بخش های مختلفی است .از جمله این بخش ها می توان به پیشخوان ،منطقه کنفرانس خصوصی و نیمه خصوصی ، مانیتور و ایستگاه های کاری اشاره کرد .برای ساخت هر کدام از این بخش ها می توان از مواد پلی اتیلن و pvc  ها استفاده کرد .از انجایی که این مواد سبک هستند به راحتی می توان آن ها را جابه جا کرد و در ساخت غرفه ها از آنها استفاده کرد . همچنین با استفاده از این مواد می توان زیبایی خاصی به آنها بخشید .

از تجهیزات مورد نیاز برای هر غرفه ای می توان به تجهیزاتی مانند میز،صندلی ، مبلمان ، فرش ،لوستر ، سیستم های صوتی -تصویری اشاره کرد که می توانند در شکیل بودن غرفه شما نقش داشته باشند . با توجه به نوع حرفه ی خود ممکن است از گل آرایی برای نمایش بهتر غرفه خود استفاده کنید. به همین دلیل است که می گوییم نوع کسب و کار شما نوع تجهیزات شما برای غرفه سازی و غرفه آرایی را مشخص می کند .

با تمام مطالب گفته شده این نکته به خوبی دریافت می شود که برای نمایش هرچه بهتر کسب و کار خود در نمایشگاه ها نیاز به یک تیم حرفه ای برای غرفه سازی دارید . در این امر می توانید کار خود را به تیم حرفه ای شرکت سیمارسانه بسپارید و تجربه بسیار سودمندی داشته باشید.

بخش تبلیغات محیطی بیلبورد

بخش تبلیغات استرابورد

بخش طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

بیلبورد تبلیغاتی تبریز تبلیغات استرابرد تبریز تبلیغات بدنه اتوبوس تبلیغات محیطی تبریز شرکت تبلیغاتی محیطی طراحی وب سایت