تبلیغات بدنه اتوبوس

تبلیغات بدنه اتوبوس2

تبلیغات بدنه اتوبوس جز تبلیغات بسیار پربازده و نتیجه بخش از زیر شاخه های تبلیغات محیطی به حساب می‌آید. اگر به عنوان صاحب کسب و کار می‌خواهید سهم خود را از بازار رقابتی کسب و کار تان افزایش دهید و صحبت از برندتان را سر زبان ها بیاندازید، یکی از قدیمی‌ ترین و بادوام‌ ترین شکل‌ های تبلیغات محیطی یعنی تبلیغات بدنه اتوبوس را انتخاب می‌کنید. شما نمی توانید به سادگی تبلیغات خارج از خانه را نادیده بگیرید. این نکته شامل همه ابزار های تبلیغات محیطی می‌شود از بیلبوردها و پوسترها گرفته تا نمایش در فرودگاه ها، مراکز خرید و تبلیغات بدنه اتوبوس.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره و دریافت لیست تعرفه تبلیغات اتوبوس با دفتر سیمارسانه تماس بگیرید.

تبلیغات بدنه اتوبوس

تبلیغات بدنه اتوبوس چیست؟

تبلیغات اتوبوس که اغلب به عنوان بیلبوردهای روی چرخ شناخته می شود، نوعی تبلیغات حمل و نقلی است که متعلق به کانال تبلیغاتی خارج از خانه است ،تبلیغات ترانزیت به هر نوع تبلیغاتی گفته می شود که هدف آن جلب توجه مشتریان در فضای باز یا زمانی که در خانه نیستند، است. تبلیغ های این دسته از تبلیغات محیطی بر بدنه وسایل حمل و نقل عمومی یا داخل محدوده درج می شود. نمونه‌هایی از تبلیغات ترانزیت شامل تبلیغاتی است که در کنار اتوبوس‌ها، قطارها و تاکسی‌ ها، داخل واگن‌های مترو و ایستگاه‌های اتوبوس، و نزدیک سکوهای قطار یا اتوبوس قرار می‌گیرند.

اتوبوس تبلیغات

چرا از تبلیغات بدنه اتوبوس استفاده کنیم ؟

1 تبلیغات اتوبوس را نمی توان مانند تبلیغات تلویزیونی یا دیجیتالی خاموش کرد.

2 برخلاف تبلیغات رادیویی، تبلیغات اتوبوس؛ بهتر می‌تواند شعار تبلیغاتی را به ذهن مردم شلیک کرده بچسباند.

3 شما به طیف بسیار گسترده ای از مخاطبان دسترسی پیدا می کنید.

4 اندازه‌ها، مکان‌ها و خلاقیت‌های تبلیغاتی مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

5 به دلیل متحرک بودن اتوبوس، جامعه هدف خود را به مراتب بیشتر پوشش می‌دهید.

تبلیغات محیطی به دلیل گستره وسیعی که دارد با هدف قرار دادن بینایی 90 درصد مردم جامعه، بسیار مؤثر واقه شده است. علاوه بر این، تبلیغات اتوبوس به طور مؤثری هم به مردان و هم زنان در گروه‌های سنی مختلف دسترسی دارد و عموماً مبتنی بر جنسیت نیست. تبلیغات برای دیدن همه است! اگر روزانه در رفت و آمد هستید، مشتری حمل‌ و نقل عمومی هستید، یا در محله‌ های شهر در حال پیاده‌ روی یا رانندگی هستید، با تبلیغات اتوبوس غریبه نیستید هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. اتوبوس اساساً یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است که مسافران، عابران پیاده و رانندگان را در طول روز دنبال می‌کند و بسیار بیشتر از یک بیلبورد تبلیغاتی معمولی می‌تواند در معرض دید قرار بگیرد. بنابراین، تبلیغات بدنه اتوبوس می‌تواند به سرعت دسترسی انبوه و مخاطبان بسیار برای کسب و کارتان ایجاد کند.

یک طرح روشن و رنگارنگ با کپی کوتاه، تبلیغات بدنه اتوبوس را می سازد یا خراب می کند. اگر فوراً چشم‌ نواز و جلب کننده نباشد، رهگذران به آن نگاه نمی‌کنند. هدف ایجاد یک اثر ماندگار است که بینندگان بتوانند بعداً آن را به یاد بیاورند. خوشبختانه اکثر تبلیغات بدنه اتوبوس از این قانون پیروی می کنند و به طور موثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند.

تبلیغ روی بدنه اتوبوس

طراحی و اجرای کمپین تبلیغات بیلبوردی استرابورد تبلیغات محیطی

موثرترین و بهترین شیوه تبلیغات محیطی و رسانه ای

بیلبورد تبلیغاتی تبریز تبلیغات استرابرد تبریز تبلیغات بدنه اتوبوس تبلیغات محیطی تبریز شرکت تبلیغاتی محیطی طراحی وب سایت